Ida af Larsson

Rubrik.

Publicerad 2008-05-02 01:26:01 i Life,

Det blev en total slappardag, kläderna togs på vid tio då Elli kom förbi för att dra med mig ut på nattliga äventyr. Jag, Elli, Regland, Pyk, Frida, Viktor och två tjejer till åkte ut till Älgsjön och eldade lite vad och diverse hittegods. På vägen dit låg Elli och jag där bak eftersom baksätet var nedplockat. Det var jättemysigt; vi bara låg där och sjöng på LW, rökte och titta ut genom mörka fönster. Tills vi var nära att köra på en ko som hade rymt.

Jag tog över ratten på vägen hem eftersom Elli och jag vägrade få fler nära-döden-upplevelser och vi cruisade runt i Finspång i en timme eller så innan det blev hemfärd.

Det blev visst aldrig något fika, dom hörde aldrig av sig. Men det var skönt med lite egentid också. Har ju varit väldigt dålig på det sista tiden. Ingen film heller.

Trampade på en glasbit förut som åkte in i foten och jag fick inte ut den. Fick sitta och gräva med en pincett bland blod och kött för att få tag på den. Mindre trevligt men vem kan begära något annat utav mig?
På ett dygn har jag; antagligen brutit tummen, blivit blind i en kvart, rivit upp vänster arm på en rostig bil, spillt ut ett glas vatten över spisen, blivit Idamos efter att Elli dundrade in i mig eftersom vi inte hade bälten i Reglands bil och troligtvis fått blodförgiftning utav en glasskärva.
Jag är nog världens klantigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela