Ida af Larsson

Scary!

Publicerad 2008-05-22 17:27:45 i Life,

Wohoo, jag är flyttat till nya plattformen. Känns väldigt konstig eftersom allt inte ser ut som det man är van vid men man vänjer sig nog.

Fortfarande lite vimmelkantig efter blodtappningen men glad att jag får göra det. Anmälde mig till Tobiasregistret idag också när jag ändå var på lite livsräddande uppdrag. Så nu är jag donator, blodgivare och stamcellsgivare (dvs tobiasregistret). Och jag hoppas att några utav mina läsare nu också kan anmäla sig till åtminstone en utav dem. Det är värt det.

Måste rusa iväg till mamma för att hämta kakor som jag ska lämna på träningen ikväll. Egentligen ska man inte träna samma dag som man har gett blod men jag tar det lite lugnare istället. Så uppdateringen om gårdagen får bli lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela