Ida af Larsson

Skit, skit, skit.

Publicerad 2008-05-04 22:08:01 i Life,

Skulle vara publicerat 19.29 men det blev det tydligen inte.

Vi förlorade matchen med 2-1 och det var mitt fel. Spelade back första halvleken men tvingade till mig ett byte under pausen eftersom jag kände att jag avr tvungen att fixa till humöret innan jag gick ut på planen igen. Dock hann det inte gå många minuter utav andra halvlek innan Kicka kapar (inte med flit) en motståndare och får ett rött kort. "Ida, in i mål." Vad det enda som sades så det vara bara att  göra som man blev tillsagd.

Jag hade precis innan överdoserat astmamedicinen vilket gör att man skakar ganska kraftigt och sedan kom det en jäkla nervositet eftersom det säkert är sex år sedan jag stod i mål senast. Såg antagligen ut som om jag hade ett epleptiskt anfall i målet med alla mina skakningar.

Det gick helt okej förutom att jag missade en fjuttig lite bolljävel som retligt snuddade knät och gick in i målet. Jag skulle ha tagit den och det finns ingen ursäkt till att jag missade den. Jag var så jäkla nervös så att jag var reda på en pangboll och att jag skulle slänga mig och inte någon jäkla mesig  boll utefter marken som studsar lite fult. Det är väl ingen idé att slå sig själv mer med att det var mitt fel att vi förlorade för det ändrar inget. Det hade ju bara varit så trevligt om jag hade fått rädda bolhelvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela