Ida af Larsson

Slutspurt.

Publicerad 2008-05-26 14:30:31 i Life,

Idag har jag hunnit med att skriva två sidor på slutPMet (det ska bli en sida till för att jag ska hålla mig tll schemat) och ett personligt brev att skicka iväg till en KY-utbildning. Samt x antal samtal med Elli för att hjälpa henne med att författa ett personligt brev. Första samtalet väckte mig som sagt vad halv elva och nu när vi pratade för fem minuter sedan hade hon inte hunnit mycket längre än där hon befann sig imorse. Så hon är på väg hit nu så att jag kan skriva brevet åt henne. Det är faktiskt något som jag är sjukt bra på.

Men ska hinna med att skriva en till sida innan hon kommer. So long.

Kommentarer

Postat av: Elli

Publicerad 2008-05-26 21:31:47

Fick diktera hela brevet själv, och det gick! Tror jag :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela