Ida af Larsson

Solen i Poolen

Publicerad 2008-05-11 19:33:50 i Life,

Matchen gick skit, förstår inte varför jag måste intala mig själv att vi kan vinna när vi aldrig gör det. Nåja Emma blödde som en gris ifrån munnen iaf, det var lite läskigt och coolt på samma gång. Jag vill också ledas av en plan med stora blodfläckar i hela ansiktet.

En heldag på en panpizza och ett glas vatten var inte världens bästa idé men man ser iaf smalare ut. Fast å andra sidan så känns det som om jag kommer att kollapsa snart.

Varför är jag alltid den söta och snälla? Igår var det 6 personer som förklarade för mig och andra hur söt och snäll jag är. Visst, jag blir superglad och det är jättemysigt men samtidigt lite störande för att det är ingen som vill ha en söt och snäll brud. Eller har jag fel? Angelicas och min teori stämmer kanske inte på tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela