Ida af Larsson

"Ta en morfar"

Publicerad 2008-05-21 16:15:35 i Life,

som det så fint heter på danska (en tupplur alltså) är vad jag tänker göra nu. Kom hem vid ett ifrån Elli igårkväll och tittade lite på tv så jag somnade vid halv tre kanske, sen så var det bara att masa sig upp när klockan ringde vid sju. Stressa iväg för att jobba, stressa för att lämna en massa grejer, stressa in till örebro, stresse sig igenom filmen och stressa hem. Så därför har jag förtjänat mig en tupplur.

Stressa igenom filmen kan man lugnt säga att jag har gjort (roligt, roligt så trött är jag), serien jag skulle se på är sex timmar lång, jag började titta klockan ett, såg färdigt hela filmen och kom hem nyss. Hur gick det till? Jo, jag var ju så smart att jag snabbspolade hela filmen med bild vilket gjorde att det istället tog en och en halv timme och se klart på allt. Visserligen har jag ont i ögonen efter allt uppspärrande för att inte missa något men det var det värt.

Elli och jag (Malin banga) skulle ut och gå idag men det ser ut att vara dåligt väder på g så vi får se hur det blir.

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2008-05-21 19:23:49

Ha ha ha!! Så skall jag börja säga.."ta en morfar". :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela