Ida af Larsson

Ta mig härifrån!

Publicerad 2008-05-03 14:35:33 i Life,

Shit, vad segt det är att plugga på en lördag men vad gör man inte? Kommer inte att ha någon tid att plugga imorgon eftersom jag är borta på match hela dagen.

Klar med allt förarbete nu iaf, nu skall det bara skrivas och det tycker jag inte kan ta så lång tid. Mellan 3 och 5 sidor ska det vara med NORMALT radavstånd så det får ta max fem timmar att skriva. (Med en jäkla massa pauser) Har redan pulat ner cirka en sida så fyra timmar kvar, dvs. två timmar till idag och två på måndag.

Sammanfattning utav horoskop för dagen;
Ekonomin kommer att ta ett jätteskutt framåt eftersom jag jobbar så mycket. (Yeah, right)
Kärleken ligger på minussidan (BIG surprise)
Jag ska akta mig för att verka klängig på en intressant bekantskap då den kan tröttna.
Jag behöver lugn och ro för att läka min hälsa.
Jobbet är roligt eftersom jag har en flirt på gång där. (Varför har jag missat det?)
Om jag känner mig ensam så ska jag reda ut det själv och inte störa andra. (Jippie!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela