Ida af Larsson

Tadaa!

Publicerad 2008-05-09 10:55:24 i Life,

Här dyker jag upp igen som gubben i lådan! Åkte hemifrån halv åtta igår morse och kom hem ett inatt. Så jag hann inte riktigt med att blogga.

Dagarna i den korta verisionen;
Onsdagkväll - Hängde med Elli på balkongen, grillade sockerbitar (inte riktiga) i skiren med Erik, Viktor och Regland eftersom filmgiganten inte visste vad marshmallows var. Åkte runt i en massa bilar och åkte sen till ettan för att dela på en isvatten med Elli. Lite roligare i lördags kanske.

Torsdag - Åkte till Örebro oförskämt tidigt och lyckades tack vare för få timmars sömn somna till på föreläsningen, en och en halv meter ifrån föreläsaren. Var i skolan mellan 9 och halv 4 och åkte sen till Angelica och träffade hennes gamla vänner, mycket intressant. Ny Angelicaträff inbokad på tisdag. Åkte direkt till träningen, blev uttagen till match nu på söndag. Efter det åkte jag iväg till Malins sommarstuga där jag, Malin och Elli grillade, lekte lekar och var livrädda för mörkret och vad det nu var som kunde finnas i det.

Sprang även tre varv runt bordet med byxorna runt fötterna men det finns en helt logisk förklaring till det.

Sådär ja. Idag ska jag;

Städa

Läsa Prieto (80 sidor på engelska)

Norrköping 15.30 och hämta upp brorsan

Låna en bok på humsam i LInköping

Fixa med hemligheten

Köpa tillbehör till hemligheten på Ikea
Åka till Helenas pappa och härja
Hänga i Vibjörnsparken eftersom det sägs att det är storfest där ikväll.

Frukost och städningsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela