Ida af Larsson

trött

Publicerad 2008-05-20 16:57:40 i Life,

lite småseg är jag allt. Men det gäller att ladda batterierna inför imorgon. Om en timme kommer Hanna och hämtar mig om en och då är det träning som gäller. Tror nog att jag ska ge 110 % idag eftersom det var så länge sedan jag tränade (en vecka) och på torsdag kommer jag antagligen vara yr efter blodgivningen så då blir det nog lugnt. Jag är sugen på att krossa ben idag, synd att det inte är match då.

That 70's show.

Det var en gång två tomater som skulle gå över en väg. Plötsligt kom en lastbil farande emot dom. Den ena tomaten hann undan. Den andra slängde sig åt sidan.

- Va håller du på med? Du sabbade ju hela skämtet! gormade den andra tomaten.
[Bara för att Tomi har världens bästa humor.]

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2008-05-21 17:05:53

hahaha, precis min humor :P

Postat av: Stina

Publicerad 2008-05-21 19:49:27

hahaha. den var bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela