Ida af Larsson

Underbar kväll.

Publicerad 2008-05-04 03:07:27 i Life,

En helt perfekt kväll. Jag var helt gudomligt snygg, en gratis öl och en massa nya och gamla vänner. Det kändes som att allting bara klaffade ikväll och det var så skönt att den bästa kvällen på länge var nykter (två öl och två vatten). Jag är faktiskt nästan salig.

Träffade på en viss person som är förbjuden men som ville något som inte är okej. Komplicerat nått så förbannat men spännande.

Fick en oväntad men rolig komplimang idag utav en okänd karl;
-Jag måste bara säga det här... Sjyssta rattar! Jävligt sjyssta rattar.

Det här kan jag leva länge på. Ni förstår säkert ingenting men kort och gott så var det en perfekt kväll. En alldeles underbar...underbar...kväll.

Btw så är Elli världens bästa också, utan henne hade det inte blivit någon kväll.

(Jag är inte påtänd, jag är bara lycklig. Faktiskt.)

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2008-05-04 03:36:45

Visst att kvällen var trevlig, men man kan inte riktigt säga att karaoken var perfekt :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela