Ida af Larsson

Uppdatering på flera håll

Publicerad 2008-05-01 16:55:40 i Life,

Håller på att ladda upp bilder i bdb men det kommer nog att ta sin lilla tid med tanke på att det är över 300 bilder som ska upp. Jag har varit sjukt dålig på att lägga upp bilderna. En-månad-dålig för att vara exakt. Titta gärna in om några timmar så kanske jag har laddat upp tio bilder.

Vad gör man en dag som denna? Jag borde städa eller plugga men jag orkar inte något utav det. En sak kanske vore att ta på sig kläder...

Jag hostade blod förut, känndes inte som världens bästa grej att göra.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2008-05-01 18:48:53

Vad äckligt att hosta blod!:)
Svara gärna på frågan i min blogg:)'
Snygg blogg!
Ha en fortsatt trevlig Torsdagskväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela