Ida af Larsson

Det är sagan om...

Publicerad 2008-09-04 15:05:08 i Life,

...coolaste katten i det långa landet falukorv.
Den låten var det inte igår man hörde, men texten sitter kvar ändå.

Visserligen är inte lägenheten i bästa skicket men jag får nya golv i två av rummen och omtapetserat överallt förutom köket så det blir dyngsoft. Dock händer inte det förrän nästa år någon gång men det händer iaf.

Igår var vi på Mittwoch och det var hur kul som helst, orkade dock inte var kvar så länge eftersom vi hade flyttat hela dagen men det ska bli så kul att ta över det.

Kommer hem till Finspång i helgen eftersom vi är lediga fre-mån och jag ska jobba i Örebro nästa lördag (vad jag ska göra är lite hemligt men jag ska arbeta som värd på ett event som Baluba håller i) så då kan jag inte komma hem. Nästa fredag ska jag dock till Norrköping för att se Wrestling with angels med några klasskamrater, hoppas på en dunderkväll. Helgen efter det blir det kanske Borlänge (?) med DoS på fredagen och inflyttningsfest i Nyköping på lördag så den helgen är nog körd för Finspångsresa också.

Flytten gick ganska smärtfritt igår, det var jag, Mamma och Martina som lekte muskelknuttar och flyttade allt jag äger och har. Vilket är en hel del ska ni veta. Tack så mycket för att ni hjälpte till. Roligare flytt har jag då aldrig varit med om iaf.

det var lite kort update om läget men nu ska jag skruva bokhyllor och liknande samt fundera på när jag ska åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela