Ida af Larsson

En snabbt hallå.

Publicerad 2008-09-07 15:30:45 i Life,

Åkte till Finspång i torsdagskväll, lämnade datorn i Nyköping och har bott i Risinge i helgen (där det inte finns internet). Där har ni min ursäkt för detta urusla uppdaterande.

Det har varit roligt i helgen iaf, även fast det finns vissa människor jag ta mig sjutton inte blir klokare utav. GH-häng i torsdags, körde fyrhjuling och partajade i fredags, tog en nykter pokerkväll igår med tidigt i säng och har slappat idag. Är på Fasetten för att mejla iväg lite pluggrejer och beställa bussbiljett hem eftersom mammas dator tydligen har pajat.

Ikväll är det tacoskväll.
Någon sa en gång åt mig att när man väl äter tacos ihop så är det kört...

Alla ni som har ringt och messat i helgen;
jag glömde laddaren i Nyköping så mobilen har, hör och häpna, varit avstängd sedan torsdagkväll med vissa uppehåll. Förlåt.

Nu ska jag fortsätta att skriva ansökningsbrev till kåren och sedan åka tillbaks till landet och hoppas på att det kanske kan bli lite fyrhjuling/crossåkande.

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2008-09-08 13:34:41

Tacos är asgott, vi äter det jäteofta. MUMS.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela