Ida af Larsson

Frusen.

Publicerad 2008-09-22 21:07:05 i Life,

Det är iskallt i min lägenhet och jag vet inte varför... Kanske för att den vill att jag ska bli dundersjuk. Varför den nu vill det. Men det är väl sådant som lägenheter vill.

Jag vet inte vad det är för fel på mig, jag är nog bara lite för trött.

Dagen har varit rolig men jag orkar inte berätta allt, jag kan bara säga att jag inte har kännt mig lika ensam som tidigare dagar. Fast jag längtar fortfarande tills på fredag när jag ska hem till Finspång. Även fast iaf KL försvinner bort.

Kommentarer

Postat av: KL

Publicerad 2008-09-22 22:03:35

Naaw! Vi måste ses snart min lilla vän, det var alltför längesen vi gjorde någonting. Du kanske vill ha besök i Nyköping snart? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela