Ida af Larsson

Halli hallå.

Publicerad 2008-09-25 12:43:45 i Life,

Uuuuurk. Det är  alldeles för hårt liv att studera för en mes som jag. Det som skulle bli en öl efter en kul dag slutade med shots, ett fall och galna fyllesamtal. Kvällen började lite nyktrare hemma hos Julia med tv-spel (kika in på Annas blogg för sjukligt snygga bilder) efter några timmar med Mittwochjobb i skolan, träningsvärken idag tycker dock att tv-spelandet var lite väl överdrivet.

Idag är det dags för KY-galan. Jag, Anna och Karin ska träffas hos mig vad halv fyra för att göra oss iordning och bege oss till Culturum vid fem. Vi ska vara värdinnor under kvällen/natten vilken nog kan bli väldigt roligt. Brolle, Sanna Nielsen och Cirkus Arts underhåller bland annat. Dock vet vi inte hur mycket vi får se utav galan eftersom vi måste jobba men något ska man nog kunna få se.

Efterfesten för oss som jobbar med eventet blir vid tretiden inatt så jag vet inte om jag ska gå på den. Måste ju vara i Finspång vid elva så ska åka ganska tidigt. Det beror nog helt på hur slut man är efter galan. Vem faan börjar orka fest vid tre liksom?

Jag vet vilka... Kym08 såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela