Ida af Larsson

Hujeda mig.

Publicerad 2008-09-17 21:09:55 i Life,

Som gruppuppgift idag fick vi skapa ett koncept till en pausunderhållning till Melodifestivalen och är det något som Ronnie Lans gillar så kanske det blir verklighet i vår. Hoppas, hoppas. Vi jobbade som grisar iaf.

Det blev en tuff träning igår, idag har benen vikit sig så fort jag har gått i trappor eftersom jag hårdtränade dom totalt igår. Skönt var det iaf att gå och lägga sig och känna att jag var slut. Ska ta ett  till pass nu tänkte jag innan kvällsmat och läggdags.

Imorgon ska vi jobba med Mittwoch och ni som känner för det, boka in 1 oktober för då går det av stapeln med Kristian Anttila och Loke som artister. Jag ska agera värdinna för kvällen så jag är den som ska se trevlig ut.

Dags att bränna fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela