Ida af Larsson

internet är segare än din mamma.

Publicerad 2008-09-30 14:00:53 i Life,

Tjohoo! Första praktiska lektionen i ljud avklarad. Hur kul som helst. ganska komplicerat att gå från nada till att koppla ihop ett PA men suget efter att bli riktigt duktig slår bort alla jobbiga tankar. Internet har klappat ihop riktigt ordentligt så jag kommer nog inte uppdatera någon mer gång idag. Orkar inte sitta i fem minuter för att få upp en sida.

Om 15 minuter anländer Wincensio till Nyköpings tågstation och då ska jag vara där och möta henne. Det får bli lite nostalgihäng i några dagar innan helgen knackar på om man åker hem till... pojkvännen...

Gosch, det trodde jag inte. Inte någon annan heller kanske.

Vilka vill med och bada i Finspångs badhus i helgen? Jag bjuder.


Karin, Lisa, jag och Anna.
Älskade Nyköpingsbrudar.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2008-09-30 14:04:59

Hetaste brudarna i Nypan!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-30 21:33:00

Oooh så ni är officielt ett par nu! Va roligt!=)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-30 21:37:18

hum nammnet kom visst inte med, men Martinis va de som skrev..;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela