Ida af Larsson

Jäklar.

Publicerad 2008-09-10 22:22:27 i Life,

Min mobil har dött! Min stackars, älskade, trogna mobil har gått en alldels förtidig död tillmötes. Imorgon ska jag klä mig i svart och vinka sörjande med en svart näsduk. Det känns som det iaf. Det som är mest sorgligt är bland annat att de sista smsen som jag fick från pappa finns på den mobilen och jag vill inte gärna förlora dem. Några mobilbilder som morfar har tagit finns också där och cirka 400 nummer. Det är mycket som försvinner men det är ingen idé att hägna läpp. Fasiken, sånt händer!

Min bästa Wincent lånar iaf ut en mobil åt mig så att jag kan klara mig tills jag har skaffat en ny. Så om jag inte svarar, hör av mig eller messar så vet ni varför.

Kommentarer

Postat av: Emo-Emma the boss.

Publicerad 2008-09-10 22:45:47

Usch va synd att de försvinner, om jag kunde skulle jag fixa det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela