Ida af Larsson

Mörkertal.

Publicerad 2008-09-09 16:36:29 i Life,

Det är så uppenbart att jag bara blev en röst blav alla mörkertal.

Håller på och packar upp en massa lådor med mamma. Känns som att det är på gång att bli lite ordning iaf. Dock har jag ett sminkproblem, jag har alldeles för mycket. Jag har två badrumsskåp, båda två är överfulla med smink och jag har hälften kvar att försöka trycka in.... Känns som om det är dags att rensa men jag är väldigt fäst vid mitt smink. Insåg att jag har 5 rouger fast jag använder 1, har 7 mascaror och använder 2, lite över 10 kajalpennor men använder 1.

Suck, jag måste nog slänga lite.

Köket är snart klart, gött!

Kommentarer

Postat av: wincent

Publicerad 2008-09-09 20:12:13

släng inte det du ska göra dig av med, lägg det i en påse så kan vi slösa det på foto-sessionerna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela