Ida af Larsson

NCIS

Publicerad 2008-09-16 18:32:03 i Life,

Det är härligt med lite fler kanaler får då kan jag se ett utav mina favorit program, dvs NCIS! Efter det ska jag iväg och handla, laga mat till matlåda och sedan läsa lite litteratur. 21 börjar Legally blonde så jag tänkte se den med lite chips, dipp och vitlöksbröd. Yummi, yummi.

Vill sända ut en lite saknadshälsning till Angelique, och en uppmuntran att komma till Nyköping snart. Kanske redan till helgen?

Fick höra häromdagen att jag är lik Abby i NCIS både i utseende och personlighet, det tyckte jag var jättetrevligt eftersom jag gillar henne skarp.



Såhär kan det gå till i Nyköping.
Robert, Kalle, Malin och Josef.
aka
Hiphop, Metal, Hippie och Schlagerbög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela