Ida af Larsson

Skolan

Publicerad 2008-09-19 11:18:44 i Life,

Sitter i myskläder i skolan och letar bilder på ryggar. Vi arbetar med Mittwoch och jag är med i foajégruppen så jag har ansvar för balkongen och ska vara värdinna för kvällen. Värdinnearbetet behöver jag inte bry mig om förrän då men jag sitter och jobbar på balkongidéer och försöker få det verkligt. Det mesta kommer nog att klaffa så det blir nog bra.

Lite segt var det imorse men upp kom jag och även i tid till råga på allt. Ikväll är det partaj ute i Arnö hos norrlänningarna så det blir nog trevligt. Ska inviga nya klänningen men misströsta ej mina kära Finspångare för den får göra Finspångspremiär på dubbeldansen om den gör succé ikväll.

Jag börjar bli hungrig. Och en pizza skulle inte sitta helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela