Ida af Larsson

Slappdag

Publicerad 2008-09-10 14:37:00 i Life,

Sitter och hänger i soffan i skolan, en väldigt bra hängsoffa om jag får säga min mening. Har planerat partaj tills imorgon men jag får ha en liten egen förfest med min tvätt innan jag kan bege mig bort till Anna som har lite inflyttningsfest. Sedan ska vi dra vidare till Rockbaren och sjunga rockkaraoke. Ganska soft ställe jag har flyttat till, eller hur? Slutade för ett tag sedan men vi har suttit och hängt lite och bara haft det trevligt.

Lite oseriösa har vi varit idag eftersom Karl Martindahl var här idag och föreläste och några utav oss var lite småkära i honom. Men det har varit jättekul. Mycket intressant föreläsning.


Han spelade och sjöng även lite inför oss men med skjortan knäppt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela