Ida af Larsson

SNL

Publicerad 2008-09-21 00:51:50 i Life,

Obama är med på Saturday Night Live och han var på Hillary och Bill Clintons Halloweenfest utklädd till sig själv. Det tyckte jag var jättekul.

Spelningen på OT var jättebra, Killerchaps heter killarna som lirade. Kolla in dom, svinbra musik. Kände mig dock ganska tråkig. Satt och gäspa och hade huvudvärk som gick ner i nacken. Tror att  jag håller på att bli sjuk också eftersom jag satt och höll på att svimma utav värme medan dom andra tyckte det var kallt.

Imorgon klockan tre ska vi alla i klassen träffas för "The vållulle söndag" vilket är stående varje söndag. Kan bli en hit. Men innan det ska nog jag och de nya blondinerna åkte till Oxelösund för att kolla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela