Ida af Larsson

Torsdag?

Publicerad 2008-09-18 16:57:08 i Life,

Jag är så jävla stel! Har sett ut som en gammal tant när jag har gått runt på stan. Cykeln är iaf lagad nu så jag behöver inte gå något mer. Känns gött. Tydligen var det något fel som gjorde att den punkterade sig själv inifrån, mycket konstigt.

Ikväll blir det överraskande nog Rockbaren för lite mysöl. Inget blodigt eftersom vi har möte nio imorgon. Jag tycker verkligen om min nya klass. Alla är underbara individer men som ett gäng så är vi oslagbara.

Idag gick jag, Anna och Lisa lite på stan efter skolan och jag hittade en jättesöt klänning som jag köpte. Och det var väldigt länge sedan jag shoppade så jag tyckte jag var värd det. Den ska inte på ikväll för jag ska ha den imorgon när det vankas Tequila och inte lika städad fest som idag.

Kommer kanske hem till Finspång på onsdag och stannar tills på söndag. Man måste ju liksom vara hemma till dubbeldansen.

Kommentarer

Postat av: mamsingen

Publicerad 2008-09-19 06:13:53

Jag hjälpte dig att flytta, så jag VET att du inte behöver någon mer klänning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela