Ida af Larsson

Tvätt, tvätt

Publicerad 2008-09-11 17:58:44 i Life,

Har haft en trevlig lektion i Arrangörskap där vi fokuserade på Woodstock 69, sjukt intressant. Men nu har jag tvättid och är tillbaka i verkligheten.

Precis när jag hade börjat få lite ordning på lägenheten hör dom av sig och ska lägga mattor på måndag så det var bara att rensa hall och sovrum på alla saker. Men jag gjorde mig liten i telefonen så dom skulle flytta sängen åt mig så den behöver jag inte tänka på.

Vid halv åtta ska jag sticka iväg till Fågelbo och till Anna där det är förfest innan vi ska ut på Rockbaren. Verkade som om nästan hela klassen skulle med och några utav 07'orna, skoj skoj. Hoppas på att MM, och MC kommer (oja, internskämten har reda kommit in i bilden).

Ska ner och slänga in ny tvätt och vet ni vad? Jag har TVÅ tvättmaskiner, lyxigt till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela