Ida af Larsson

Urk.

Publicerad 2008-09-12 12:07:55 i Life,

Bakis, bakis, bakis.

Lyckad förfest till tusen, vi lekte lekar och det var supernice. Det var ganska många där och jag blev (som vanligt när denna lek leks?) utsedd till mest kriminell och troligast gay om 10 år. Jag valde dock mig själv på den sista med motiveringen "Ja om 10 år är jag väl så jävla less på snopp så..."

Sen så råkade jag ut för ett litet missöde när jag kissade när vi var påväg mot krogen... Jag och Lisa satte oss i ett par buskar och när vi gick därifrån trodde jag hade jag hade fått in en tagg i trosorna för det stack till så innihelvete. Efter lite bökande så hittade jag det som hade besvärat mig och det var en tvestjärt! Usch.

Nu ska jag fortsätta sega för om några timmar ska jag vara fräsch och glad för då drar tjejmaffian till Norrköping.

Kommentarer

Postat av: mamsingen

Publicerad 2008-09-12 15:49:23

Har jag inte lärt dig att tvestjärtar ät livsfarliga!

Postat av: Marielle

Publicerad 2008-09-14 15:00:18

Gattis på namnsdagen, Ida! :-)

Postat av: Astronauten

Publicerad 2008-09-14 15:11:17

Hej! Skulle du kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php#/grid/1/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli superglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-09-15 15:03:42

Saknar dig ! Hoppas du lever livet där borta och inte glömmer bort våra planer... nästa sommar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela