Ida af Larsson

You are my sweetest downfall

Publicerad 2008-09-10 17:55:49 i Life,

And the history books forgot about us and the bible didn't mention us.
And the bible didn't mention us, not even once...


Jag känner mig väldigt ensam... Blir inte bättre av att jag lyssnar på deppmusik heller. Men ibland måste man vara lite ledsen för att känna sig glad igen. Förbannade Extreme makeover home edition gör inte saken bättre heller. Man kan bara böla när man ser det.

Tänkte packa upp lite och laga mat till matlåda och kvällen. Ikväll ska jag se Idol och Vem kan slå Filip och Fredrik såklart! Världens bästa radarpar.

Kommentarer

Postat av: Emo-Emma the boss.

Publicerad 2008-09-10 18:30:10

Ahw, Samson..

Ska vi sjunga den på lördag? det är ingen annan som vill sjunga med mig.



Jag vill att TiiA ska vara glad som Fjant.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela