Ida af Larsson

Jag har inge internet...

Publicerad 2009-01-19 21:28:06 i Life,

Skönt med en genomkörare. Så jävla nice att träna, skaplig mjölksyra som är kvar i vänster underarm dock.

Ja, Göteborg kanske man borde nämna? Åkte som sagt dit i fredagsmorse och under dagen var vi på studiebesök på Brewhouse och Musikens hus. På kvällen åt vi mongoliskt och det var riktigt nice. Drog till något sunkhak vilket var sjukt roligt. Vi snackade skit och hinkade öl med nästan samtliga från klassen.

Lördag blev väldigt nice, studiebesök på Göteborgs operahus vilket var jättekul. Guiden kan ha varit en utav de underbaraste människorna jag har träffat. På eftermiddagen lyssnade vi på en föreläsning om festivalverksamhet och under lunchen intogs världens godaste sushi. På kvällen blev det gala för hela slanten och närmare bestämt p3 guld. Allting var helt sjukt rolig och bäst var lätt John ME och Maskinen. Sen så blev jag inte ledsen direkt att Johnossi och Markus Krunegård tog hem var sitt pris. Karin och jag drog på för/efter-fest hos Air France som var nominerade i bästa pop och drog sjuka groggar som innehöll allt man kunde tänka sig. Åkte vidare till avenyn och drack på Bryggeriet och Bishop arms och ramlade tillsist förbi kön intill Pustervik eftersom vi "är vänner till P-O". Gick hem utan skor eftersom jag hade sjukt ont i fötterna men det var det värt.

Söndagen var riktigt seg och det var bara en föreläsning under dagen vilket var med Marco aka DJ Confuze (eller något sådant), väldigt intressant. Sedan var det långa busstimmar kvar till Nypan som även de var sjukt roliga.

Långt inlägg men det får väl kompensera för bristen senaste veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela