Ida af Larsson

I have a dream

Publicerad 2009-07-10 22:43:22 i Life,

Jag måste seriöst söka hjälp för mina drömmar. Jag tror inte någon har så skadade drömmar som jag har. Jag orkar inte ens förklara så sannslösa är dom. Det värsta är att nästan alla urartar i mardrömmar på ett eller annat sätt.

Har jobbat hela veckan och imorgonbitti bär det av till Öland. Har precis packat färdigt och håller just nu på att bränna road trip skivor. Vi får se vad mamma tycker om låtvalen men jag vägrar lyssna på Ledin och af Ugglas hela vägen ner till Öland bara för att "öva" inför onsdagen. Behöver jag säga att jag det inte var jag som tjatade till mig biljetterna dit?

Jag tar med mig datorn ner, så att jag har något att göra när spegeln är ockuperad av ett gäng piffande tanter. Nåja, så illa ska det väl inte vara.


Så här såg det ut när karlarna försökte laga Sally.
Roger och Jörgen pulade. B-M, mamma och jag satt brevid och tittade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela