Ida af Larsson

Jag är sämst

Publicerad 2009-07-08 23:17:56 i Life,

Usch, vad jag har blivit dålig på att blogga.


Dagarna har flutit på. Arvika gick kanon. Bästa spelningen ever för IndiKaar var i lördagskväll mellan Thåström och Korn. Så jävla pepp och så jävla underbara människor. Nu kan vi liksom lika gärna lägga av. Fast vi har en spelning inbokad den 24 JuliHUGO. Löningsfredag och Norrpan kan inte gå fel. Mer eller mindre enda fredagen jag är ledig på resterande delen av sommaren. Men gött med lite pengar i fickan. Det har vi saknat kan jag lova.

Igårkväll satt Jörgen och jag nere i och han hade dukat jättafint med duk och ljus. Vi grillade, drack vin och spelade spel. Kvällen slutade dock med att Jörgen kaskadkräktes "i" toaletten (han böjde sig inte ner vilket resulterade i rödprickig Jörgen, Ida, tvättmaskin och tapet), jag som inte klarar av att höra kräks ljud kräktes samtidigt i handfatet. Det var tur att inte någon såg oss i och med att vi asgarvade samtidigt. Nåja, det var det och fram tills dess så hade vi en underbar kväll.

Idag gick Sally sönder, två dagar innan vi åker till Öland. Roger och Jörgen försökte hitta felet men de vet inte vad det är. Jag, mamma och B-M satt i var sin solstol och tittade på. Rätt soft om jag får säga min mening.

Nu blir det sängen för imorgon ska jag jobba 10-17 och inatt blev det inte så mycket sömn.

Natti, natti.


Ibland växer det gula, trasiga kinderägg-ägg ur mina öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela