Ida af Larsson

Måndag

Publicerad 2009-07-27 13:04:00 i Life,

Jobba, jobba, träna, träna, dö, dö.
Så kommer mitt liv att se ut framtill jag åker tillbaka till Nypan vilket är om tre veckor.
Måsta sysselsätta mig med annat än att tänka för det kan aldrig gå vägen.

I fredags spelade vi på HUGO, det var nice. Blev lovade en spelning i månaden, klockrent.
I lördags jobbade jag 10-timmars och förfestade sedan hemma hos Bo där brudarna befann sig. Gick ut på kristallen, shakade ass och mådde illa. Inte så grejt.
Igår tog jag mitt pick och pack och flyttade hem till mamma, det blir nog bäst så. Men om den kvinna som kallar sig för min moder fortsätter att snarka så kommer jag att flytta ut på balkongen och därmed basta.
Slutar vid halv fem snåret, hem och ta sig en tupplur och sedan är det träning. Soooft. Ska nog sova tidigt ikväll för det blev inte så mycket sömn inatt. Just det, kolla banken och köpa bok skulle jag ju göra. Ajsing, det blir bara mer och mer.

Nu är min rast slut.
Tjing!

Kommentarer

Postat av: Mamsingen

Publicerad 2009-07-28 10:48:01

Sluta förtala mig! De eventuella nattliga missljud som kan förekomma i vårt hem är förmodligen från våra katter!! eller kanske från grannen... eller kanske dåliga rör... eller...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela