Ida af Larsson

Öland

Publicerad 2009-07-17 19:34:05 i Life,

Jag har varit här i nästan en vecka och har inte skrivit något. Jag skyller på alkoholen. Men jag orkar inte berätta allt...
Öland i listformat;

Shoppat skor, klännning, jeans, tavlor och present till Jörgen.
Surat över moln.
Brännt sönder framsidan.
Inte kunnat sova pga. samlagsljud.
Varit på Viktoriadagen.
Sett Tomas Ledin konsert.
Hittat efterfest där Ledin hade privatspelning.
Träffat Malin från Gambia av en slump.
Sprungit på Magda på torget och haft seriöst vad-har-hänt-sista-tiden-samt-vad-man-önskar-i-framtiden-snack.
Varit på lyset varenda kväll.
Fått solsting.
Kommit på två människor under deras nakna kärleksakt utan täcke.
Glott på Martin Timell och undrat vart jag kände igen honom ifrån.
Läst alldeles för mycket böcker.
Skvallrat som en galning.
Suttit med öppen mun, häpnad över dessa wannabe-brats med silikon.
Fått hjärnsläpp över vad som egentligen har hänt på denna resa.

Nu fortsätter jag med vinet och trvis med tanken att jag får krama Jörgen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela