Ida af Larsson

On das wöörk

Publicerad 2009-07-21 09:50:39 i Life,

Sitter på min rast på jobbet. Huvvaligen. Vi är fem fröknar på fyra barn, rätt soft. Så vi ska spendera förmiddagen borta i en lekpark. Tiden går fort när man gör något och det är skönt. Sedan så slutar jag klockan två och då ska jag göra några ärenden och sedan åka hem för lite slapp innan jag ska träna.

Annars inget nytt.

Spelning på fredag, på Hugo. Checka in eller stanna hemma, mig kvittar det. Ledig på torsdag vilket är första dagen på 5 miljoner år som jag faktiskt har obokad. Ja, förutom träning då.

Tror att de andra är påväg ut genom dörren. Jag har tio minuter kvar på imn rast men jag antar att jag får strunta i det och gå härifrån. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela