Ida af Larsson

Sing bapelooba!

Publicerad 2009-07-31 16:33:33 i Life,

Idag är det fredag, fast det känns som måndag. Var ledig igår och var ute med Eriksson och Pernilla i onsdags eftersom Eriksson fyllde år. Galet mycket fest blev det och galet mycket tankar.

Idag vetti sjutton vad som händer. Skulle på grillpartaj men det ställdes in, Jörgen sitter i nuläget och försöker komma på något att göra men jag vet inte hur det går. Ska jobba 14-21 imorgon och det kan bli nice. Ta långpromenad med ungen och sådant där.

Nu fick jag ont i vänster armen, den domnade typ bort.
Är det en hjärtattack?
Jag måste nog lägga mig på soffan och se om jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela