Ida af Larsson

Tisdag

Publicerad 2009-07-28 17:35:04 i Life,

Jag svettas ihjäl, dock har jag för mycket träningsvärk i armarna för att orka ta av mig en tröja. Ibland är livet rätt hårt. Men rätt skrattretande när boken jag läser heter Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak skriven av Pigge Werkelin och Lena Katarina Swanberg. Jag har inte varit så förtjust i Pigge, har alltid tyckt att han verkade som en obnoxious (kommer itne på ett bra ord på svenska) jäkla idiot. Men, men. Beskriva sitt livsöde och att klara sig igenom saker som många inte gör på ett bra sätt, det kan han.

Ikväll blir det middag i Hult. En överraskning. Jag har gjort två "fina" armband på dagis som Jörgen ska få. Frågan är hur glad han blir. Dock blir det hem tidigt eftersom jag börjar 6 imorgonbitti.

Tjipptjipp och adieu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela