Ida af Larsson

Hm.

Publicerad 2009-06-08 10:48:43 i Life,

Ursäkta mitt psykbryt igår. Jag antar att jag inte tål sommarens stresslösa dagar bara. Det är inte riktigt min grej.

Jag håller på med min projektplan till examensfesten. Jag fick feedback på den samma dag som festen var. Lite sent kan man tycka men så är det. Så idag ska jag rätta den och skriva dit lite grejer som jag struntade i i förra utkastet. Sedan ska jag och mamma och träna. Det blir dock inte till att gymma eftersom jag glömda att packa med mig skor när jag åkte ifrån Nyköping. Men, men. Jag ska dit på fredag igen för en spelning så det blir till att leka fisk fram tills dess.

Ska försöka få mamsingen att åka vattenrutschbana också men det får vi se hur det går.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela