Ida af Larsson

Home alone

Publicerad 2009-06-11 22:38:35 i Life,

För första gången så ska jag lägga mig själv i detta hus. Jörgen är inne i Norrköping och partajar lite med några vänner. Jag är en snäll flickvän och sitter hemma. Dock kan det vara rätt skönt också. Fast jag hostar som om det inte finns någon morgondag. Usch.

Men jag är jävlig snygg i håret. Rött och svart och kort och långt. Kan det bli bättre?

Nahe, nu ska jag gå och lägga mig för jag ska jobba 9-16 imorgon och sedan bär det av till Nypan för spelning och ihopsamlig av kvarglömda saker som jag behöver över sommaren.

Tjing, tjing.

Kommentarer

Postat av: Jossefisk

Publicerad 2009-06-12 09:04:56

Jag vill se bild :D:D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela