Ida af Larsson

Hoppsan.

Publicerad 2009-06-05 20:47:15 i Life,

Hm....

Jag stod och lagade pizza åt mig och Jörgen och hade satt på ugnen. Hade köttfärs på plattan för att steka lite och skulle hämta en spade att peta i köttfärsen med. Precis när jag får tag i en spade och ska gå tillbaka till spisen så exploderar ugnen! Alltså inte hela men luckan som är helt i glas exploderade. Helt sinnessjukt. Tur att jag inte hade hunnit tillbaka till spisen...

Glassplitter över hela köket och en mycket chockad Ida blev resultatet. Ugnen var även ny, Jörgen fick den i present när han fyllde i mars. Så bewere mina vänner, ugnar är inte så ofarliga som dom ser ut.

Klockan sju imorgonbitti beger jag mig mot Enköping för att hälsa på brorsan i lumpen.

Nu kommer visst Jörgen med maten, han fick åka bort till Henry för att värma den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela