Ida af Larsson

Midsommar

Publicerad 2009-06-20 13:51:18 i Life,

Hade jag fått välja så hade jag nog fortfarande legat och sovit nu.

Ta aldrig emot något som Tias bjuder på, det är det enda jag kan säga. Han bjöd på något som var på 1 000 000 Scoville vilket inte är särskilt trevligt. Alla på festen trodde att dom skulle dö och jag var inget undantag. Det var seriöst det värsta jag någonsin har fått i mig och jag tackar min lyckliga stjärna att jag inte tog mer än en yttepyttetinyliten droppe. Det bränner fortfarande på läpparna.

Gårkvällen var trevlig. Det blev precis så där som jag ahde hoppats på och lite grann sådär som man verkligen inte hoppas på men det är väl sådant man får räkna med.

Grytgöl ikväll mina kära? Vem vill inte bugga till Max Rogers liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela