Ida af Larsson

Såja

Publicerad 2009-06-08 16:26:19 i Life,

Tärningskort för sommaren fixat och första träningen avklarad. Jävligt gött att andra blir ikväll också. Har bokat upp mig och mammapilates ikväll, spännande, spännande. Det gäller att gå hårt ut förstår ni, då ger man kroppen en chock och då tycker den att det är jääääääääätteskönt att bara träna fyra gånger i veckan sedan. Det är iaf min plan.

Finspångare med medley-kort; Hör av er - jag är på all sorts träning. Nästan.


Fet
ska bli Fit.

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2009-06-08 16:49:32

Vad kostar de i månaden?

Postat av: Martina

Publicerad 2009-06-09 07:27:31

Wohooo !:] Jag följer gärna med på torsdag om du ska träna då, leeedig då :]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela