Ida af Larsson

Söndag

Publicerad 2009-06-21 15:04:00 i Life,

Idag ger jag blanka faan i att jag är sjuk som ett jävla mähä och går och tränar ändå. Det funkar ju liksom inte att vara sjuk i mer än en vecka. Idag ska vi även testa tälten till Peace & Love.

Veckans to do:
Söndag; Träna, slå upp tält, grilla.
Måndag; Jobba, skriva slutrapport, träna.
Tisdag; Träna, lämna in slurapport, Träna.
Ondag; Packa, träna.
Torsdag; Ta mig till Borlänge, måsten; No fun at all, Winnerbäck, Tysta Mari, Thåström, Mötley crüe, Kleerup.
Fredag; Peace & Love, måsten; Babyshambles!, Gogol Bordello, Turbonegro, Baboon show.
Lördag; Peace & Love, måsten; Dia psalma, Blindside, Kalle Baah, SMK, Raised fist,
Söndag; Ta mig hem från Borlänge.

Usch, jag känner mig helt off. Jag är fortfarande på avtändning från skolan. Och jag har fortfarande major prestationsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela