Ida af Larsson

Torsdag

Publicerad 2009-06-18 11:39:22 i Life,

Dagen innan midsommar.


Har jag förövrigt sagt att jag inte har min älskade piercing kvar. Den under läppen. I söndags när jag och Helena satt på Babylon så lyckades jag med att prata såpass mycket att jag slet ut den på mig själv med överläppen. Både jag och Helena var väldigt chockade och nu har jag en liten hudflärp under läppen som man kan fladdra på. Tänker inte göra om den eftersom jag har heft en del problem med den vilket är väldigt synd. Frågan är var min substitutpiercing ska sitta? Några förslag?

Skrev ett jättefint inlägg igår men det försvann. Älskade blogg. Nåja. Helena och jag ska iaf idag dekorera vårt big-ass-jävla-partytält som inhandlades igår. Det kan bli trevligt. Synd att det regnar och ska bli uschligt kallt imorgon men det är sådana saker som man får ta när man bor i Sverige.

Brorsan muckade för 40 minuter sedan, kan bli trevligt att få ha hemma honom för första gången på 11 månader. Inte för att jag bor hemma längre men ändå. Dawn of Silence har förövrigt världens sämsta planering... Planerar in musikvideoinspelning när det är Peace & Love och Metaltown. Riktigt dåligt.


KL och jag på Ettan uteservring förra året.
Det var en bra sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela