Ida af Larsson

Än en gång

Publicerad 2009-10-29 16:01:31 i Life,

Än en gång så är jag på resande fot. Nu sitter jag på tåget till Linköping och efter det åker jag nightliner till Leksand. Igen. Sen är det Sundsvall på lördag. Igen. Gött liv man här när någon i telefon frågar "vilken stad är du nu i?", jag vet knappt själv ibland.

Något som har kommit upp under dessa veckor är iaf min obotligt dåliga kännedom om Sveriges geografi. Jag tror även att alla städer jag inte riktigt känner till ligger några mil nedanför Kalmar, ex. Halmstad, Helsingborg och Härnösand och det gör dom visst inte alls. Men något måste även jag vara dålig på. Riktigt jävla dålig.

Håller på att fippla med en liten hemlis, den får ni reda på nästa vecka förhoppningsvis.


In Benny we trust - Det här är mitt långfinger

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela