Ida af Larsson

And naaaaaooooow?

Publicerad 2009-10-06 16:42:25 i Life,

Lyssnar på The baboon show och funderar på framtiden. Har försökt att hitta band till A&R-caset. Det har inte gått så bra. Dels för att jag inte kan något om osignerade svenska band och även för att vartenda band som jag har lyckats tycka om på myspace har varit signade. Hade jag fått välja helt så hade jag helt klart velat ha Baboon show, men det går ju inte så bra. Såg dom senast på P&L i somras. Dom är så sjukt bra. Fick titta på den spelningen helt själv också, dom andra ville inte följa med. Tråkigt men nu röjade jag själv istället. P&L var ett fucking jävla maraton i ensamhet. Dit åker jag inte som besökare igen, möjligtvis på jobb men jag är ju så dålig så det är bara en dröm.

Känner mig lite bitter.

Jag säger som The baboon show; Fuck them I don´t care about them!


Baboon show blev lite suddiga på P&L men det gjorde inget för jag vet hur jävla bra dom var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela