Ida af Larsson

Det finns saker och så finns det saker.

Publicerad 2009-10-19 00:11:00 i Life,

Det bästa med den här turnén är att det öppnas så sjukt många dörrar. Det är då man känner att man faktiskt är rätt bra på det man gör.

3 helger kvar, helt sjukt. Jag vill att det ska vara 3 år kvar. Siktar på en turné i december och en sommar full med festivaljobb. Man vet aldrig. Så jävla mycket i skolan dock men jag har helt klart tappat peppen, vill bara att skiten ska vara över så att jag kan jobba på riktigt och fokusera på en sak. Men utan denna utbildning så hade jag inte varit där jag är idag. Då hade jag säkert suttit i Sthlm med ett eller två år kvar på universitetet och sedan gjort något som jag bara var nöjd med. Jag hade längtat till min lediga tid och det betyder att man är helt fel ute. Jag är bara så jävla glad över att jag valde det okända och spännande framför ett tryggt liv i kära Finspång där dubbeldanserna är det man ser fram emot. Inget ont mot Finspång men jag hade aldrig blivit lycklig där.



Rock'n'roll baby, fuckin rock'n'roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela