Ida af Larsson

En bra blind sida

Publicerad 2009-10-01 16:19:50 i Life,

Städar arslet av mig och lyssnar till älskade Blindside, fick se dom två gånger i år och har sett dom några gånger tidigare. Varje konsert blir bara bättre. Bästa konserten var på lilla hotellbaren i våras då dom gjorde en liten småhemlig spelning och det var så jävla intimt. Lyckades mosa fram mig längst fram, stod och vråla och headbangade. Underbart! På P&L så var jag själv på spelningen eftersom ingen annan ville. Hade sett Dia psalma på samma scen innan och hade redan lyckats blivit överhettad och fått solsting eftersom det inte fanns skugga men likt faan röjde jag järnet där framme tillsammans med alla andra Blindsidefans. Det var härligt det med att bara stå själv och älska musiken.

Nej, nu har vi glorifierat dom tillräckligt. Jag ska fortsätta städa.

Martina: Vad gullig du är som läser min blogg fast du är på Kreta. ;) Jag älskar dig. Puss.


Christian sjunger bara för mig...

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-10-02 13:28:25

Älskar dig med min fina vän. Men nu så är jag hemma igen.:] Tusan va kallt de är här hemma. ;P Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela