Ida af Larsson

En regnig dag.

Publicerad 2009-10-26 09:42:25 i Life,

Det regnar i Leksand, inget mysigt alls. Jättekul att gå runt och affischera i skor det är hål i.  NOT! Vi är enda gästerna på hela hotellet, det är lite soft. Dock längtar jag så sjukt mycket efter min säng. Fatta att om två veckor så ligger jag helt tom i min säng och förstår inte vad jag ska göra med livet. Det kommer att vara som en förälskelse som tog slut för att offret för passionen flyttade till Ukraina.

Kommer kanske inte till Finspång 12-15 November, om jag får som jag vill så kommer jag att jobba som scenchefsass på en rock-kryssning. Inte helt fel. Det betyder dock att jag nog inte kommer hem förrän 18 december och då har jag inte varit i Finspång på lite över tre månader. Så länge har jag inte varit borta förut. Och vet ni vad? Det känns inte ett skit. Jag saknar vissa människor (antagligen färre än vad jag trodde) och jag kan sakna vissa känslor men ärligt talat så är det väldigt skönt att inte ha något att pendla till varenda jävla helg  (nu jobbar jag visserligen och åker över hela Sverige men det räknas inte).

Idag ska vi affischera, besöka arenan och samtala med dalmasar. 17.10 ska vi även ta oss till Sundsvall via tåg. Två byten och en jävla massa timmar. Wihuu. Förövrgit så ligger Sundsvall enligt Wikipedia i Norrland så snart har jag äntligen varit där. Ser jag inga tomtar/troll/snö/varg/björn så kommer jag bli besviken.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-10-26 13:57:31

"Ser jag inga tomtar/troll/snö/varg/björn så kommer jag bli besviken."



Ida, Sönnsvall mitt Sönnsvall. Jag kan slå vad om att du inte fick se nåt utan tomtar, troll, varg eller björn. Men hoppas du får se något mer än Timrå Arena, för den är inte speciellt snygg och tilldragande.



Kram,

Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela