Ida af Larsson

Farbror blå.

Publicerad 2009-10-19 17:51:23 i Life,

Varför tycker Farbror blå att man ska betala passavgiften när man ansöker? Jag har faan inte pengar. Kommer inte ha pengar förrän vi åker och då är det lite sent att skaffa pass...

Ska försöka få mitt skadestånd också. Har 10 000 som jag inte har fått än efter ett knivhot förra sommaren men nu börjar det kännas som om dom brinner inne. Inte så jävla nice men jag ska ta tag i det imorgon. Måste få tag på pengar. Har 10 000 i skadestånd, lite mer än 2000 i skulder som ska drivas in och en cross som ska säljas för minst 6000. Kom igen nu, kan jag få allt nuuuuuuu?!

Tänkte ta en promenad bort till kyrkan och tända ett ljus. Vet inte varför men fick något sug efter att bara stå utanför en kyrka när det är mörkt. Älskar kyrkogårdar på All helgona, det är så oerhört vackert. Kommer inte kunna tända något ljus på gravarna iår eftersom jag är långt borta men funderar på att ta med mig ett gravljus och en blomma och lägga utanför bussen eller något så att man är med lite iaf. Kanske lite makabert, jag vet inte. Jag tycker mest det kan vara fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela