Ida af Larsson

France telecom.

Publicerad 2009-10-20 23:19:51 i Life,

Det ska jag besöka och tända ett ljus när vi är i Paris. Samhällets samvete ska tyngas.

Nej, nu säger jag godnatt. Har inte packat färdigt men jag får ta det sista imorgon. Har en date nästa torsdag, en date i Linköping. En romantisk date innan turnébussen går.

Nyfikna?

Det behöver ni inte vara. Det är bara Mats och jag som ska hänga lite.

Fy faan, tittade på bilder från sommaren/hösten. Jag ser ju ut som en äcklig jävla gris! Kunde ingen ha slängt en jävla korv i huvudet på mig och skrikit att jag var så äcklig att man mådde illa?! Jag är fortfarande tjock men nu är det iaf inte lika tydligt. Usch. Nu mår jag illa. Imorgon ska jag straffa mig själv så att jag förstår att jag aldrig får låta det gå så långt igen. Jag är faan inte gjord för att ha pojkvän. Då säger det bara Poff och så är man stor som en jävla flohabba!

Kom igen, 20 kg till och sedan så är jag lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela