Ida af Larsson

Godmorgon

Publicerad 2009-10-29 09:44:18 i Life,

Jag hann inte iväg till nio men innan tio ska jag vara iväg...

Har tagit dagens standardrunda på nätet;
1. Facebook
2. Aftonbladet
3. Bloglovin (där alla vänners bloggar ligger)
4. Blondinbella
5. Kenza
6. Kissie
7. Storstadspojken
8. Foki
9. Paow
10. Dessie

Paow och Dessie är inga orginalare men dom har kommit med sista veckan för att dom är så små och otroligt störande. Blondinbella och de andra veteranerna har ju taggat ner (utom Kissie men att hon fejkar vet alla) så fjortisdosen kan man få genom dessa två. Och jaa, jag vet. Jag är en bloggsucker.

Några andra som slängs in lite titt som tätt men inte dagligen;
Niotillfem
Rebecca (Stureplans chef shit)
Gaybloggen
Skorpsmulorochsandaletter
Stina-Lee
Ladies night bloggen
Och lite annat smått och gott.

Jag knarkar visst bloggar, det var mer än vad jag visste. Nej, nu har jag blottat mig själv lite väl mycket. Dags att försöka vända tillbaka luggen åt rätt håll och gå till polisen och ta ett fult kort som man inte får le på och som blir i fel färg.

Hahaa! Om man letar efter mig på Bloglovin så får man tips om vad man annars kanske gillar för bloggar. Det står då; "Min väg mot ett bättre jag" och "Betraktelser från baren". Vad tror Bloglovin att jag är för brud egentligen?

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela